Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Αλγοριθμικά

Εκ πρώτης όψεως είμαι πολύ ικανοποιημένος. Μιλώ για δυνατότητα ελαφράς ανοδικής κινήσεως, εκ νέου εντός της ζώνης των Αλώσεων δηλαδή, την κάνει. Μιλώ περί μη εκκλείψεως του σεναρίου των 1023, τσουπ στρέφει νοτίως. Δεν τα λέγω εγώ αυτά βεβαίως, οι αλγόριθμοι.

Οι οποίοι, αν και το όνομά τους οφείλεται αλλού (εις τον Al-Kwarizmi, κάπου το έχω αναλύσει) περικλείουν ασμένως τον όρο άλγος. Πόνον δηλαδή. Για να δούμε, αν οι έξω μπαίνουν εις φάσιν κορυφώσεως και δη δια κεφαλωμίτου, ίσως τα δύο σενάρια συμπέσουν και ολοκληρωθεί και η ημετέρα διόρθωσις μετά των άλλων και μάλιστα πέριξ του μηρσηνικού. Οπότε και παρά τας εντόνους κραυγάς πανηγυρισμών πολλών ότι πάμε δια διπλασιασμό από της παρελθούσης εβδομάδος, θα δικαιωθούν οι αλγόριθμοι που τα έλεγαν από αμνημονεύτων και ο Καλοχαιρέτας που εδήλωνε ότι η καλλιτέρα περίοδος αγορών θα είναι μετά την διόρθωσιν των έξω. Οψόμεθα.

Καλάς διακοπάς!




2 σχόλια:

Cardinal camerlengo είπε...

τι να πω!θαυμαζω και δε συγχωρω τον εαυτο μου που δε σας πιστεψα εξ/αρχης.τωρα κοιτώντας πίσω μοιαζουν πλα τοσο αυτονοητα και προδιαγεγραμμενα,απλα..
Ευχαριστω,ειλικρινα για το "ταρακουνημα" και ¨ξυπνημα" που προσφερετε.
Μας λειπει η παρεα σας και το τακτικον της απολαυστικης γραφης σας,και λεω μας γιατι σιγουρα δεν ειμαι η μονη

Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας είπε...

Χα, χα, ωραίο καίτοι μυστηριώδες ψευδώνυμον!